Vásárlási feltételek (ÁSZF)

Általános szerződési feltételek

Jogok és kötelezettségek

A jelen Általános Szerződési Feltételek (a továbbiakban: ÁSZF) a Sunmed Kft. (továbbiakban: Szolgáltató), és a Szolgáltató által a neotest.hu és a www.beldaganatszures.hu weboldalon keresztül nyújtott elektronikus kereskedelmi szolgáltatásokat igénybe vevő Ügyfél (a továbbiakban: Ügyfél) jogait és kötelezettségeit tartalmazza. (Szolgáltató és Ügyfél a továbbiakban együttesen: Felek). Az ÁSZF minden jogügyletre és szolgáltatásra vonatkozik, amely a neotest.hu és a www.beldaganatszures.hu  weboldalon keresztül történik, függetlenül attól, hogy annak teljesítése Magyarországról vagy külföldről, a Szolgáltató vagy közreműködője által történik.

Szolgáltató adatai

Név: Sunmed Kft.  Székhely és levelezési cím: 7300 Komló, Ifjúság útja 35.  Ügyfélszolgálat: lásd bővebben 1.6 Telefonszáma: +36 30 865 7792, Faxszáma: +36 72 999 372, E-mail cím: info@beldaganatszures.hu, Cégjegyzékszám: 02-09-081275, Adószám: 11551373-2-02, Bankszámlaszám: 11600006-00000000-26051635   Erste Bank   BIC: GIBAHUHB, IBAN: HU20116000060000000026051635 Adatkezelési nyilvántartási szám: NAIH-83651/2015.

  1. ÁLTALÁNOS TUDNIVALÓK, A FELEK KÖZÖTTI SZERZŐDÉS LÉTREJÖTTE

1.1. A jelen ÁSZF hatálya kiterjed a Magyarország területén nyújtott minden olyan elektronikus kereskedelmi szolgáltatásra, amely a neotest.hu  és a www.beldaganatszures.hu weboldalon (a továbbiakban: Weboldal) található elektronikus áruházon keresztül történik. Továbbá jelen ÁSZF hatálya kiterjed minden olyan kereskedelmi ügyletre Magyarország területén, amely jelen szerződésben meghatározott Felek között jön létre. A Sunmed Kft. online áruházaiban történő vásárlást az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény (“Elkertv.”) szabályozza.

1.2. A Sunmed Kft. online áruházaiban (neotest.hu és a www.beldaganatszures.hu) történő vásárlás elektronikus úton leadott megrendeléssel lehetséges, a jelen ÁSZF-ben meghatározott módon.

1.3. A megrendelés jóváhagyása után elektronikusan a megrendelés már nem törölhető. A megrendelés visszavonását a Megrendelő a Webáruház ügyfélszolgálati telefonszámán (06/30/8657792) elektronikus levelezési címén (info@beldagnatszures.hu) teheti meg.           A megrendelés visszavonása csak a postázás előtt lehetséges!

1.4 A Megrendelő vállalja:

  1. a megrendelt tesztek mennyiségi és minőségi átvételét,
  2. a megrendelt tesztek kifizetését az általa választott fizetési módnak megfelelően,
  3. amennyiben a küldemény átvétele a Megrendelő hibájából meghiúsul, az ebből eredő többletköltséget a Szállítónak megtéríti. Az át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a ki- és visszaszállítás díját (2.500.- Ft) a megrendelőre terheljük és kiszámlázzuk. A megrendelés újraküldését kizárólag az összeg ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

1.5. A szerződés nyelve magyar.

1.6. Ügyfélszolgálat: Sunmed Kft, pécsi telephely.  Az ügyfélszolgálat címén személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség. Az Ügyfél kizárólag email-ben vagy telefonon tudja felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal. Telefonos ügyfélszolgálat (8-16 h) telefon: +36 72 794 379, +36 30 865 7792 Fax: +36 72 999 372 e-mail: info@beldaganatszures.hu

  1. REGISZTRÁCIÓ

2.1. Az Ügyfél a Weboldalon történő vásárlásával kijelenti, hogy jelen ÁSZF, és a Weboldalon közzétett Adatvédelmi nyilatkozat feltételeit megismerte és elfogadja, az Adatvédelmi nyilatkozatban foglalt adatkezelésekhez hozzájárul.

2.3 REGISZTRÁCIÓ TÖRLÉSE

2.3.1. Ügyfél jogosult a regisztrációját bármikor törölni az ügyfélszolgálatnak küldött e-mail üzenettel. Az üzenet megérkezését követően a Szolgáltató köteles haladéktalanul gondoskodni a regisztráció törléséről. Az Ügyfél felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

2.3.2. Ügyfél vállalja, hogy a regisztráció során megadott személyes adatokat szükség szerint frissíti annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

  1. MEGRENDELÉS

A megrendelés leadása előtt megtekintheti a kosár tartalmát és azt ellenőrizheti. Itt módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Megrendelést csak a szállítási és számlázási információk hiánytalan kitöltésével fogadunk el!

A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát.

Amennyiben egészségpénztári számlára szeretne vásárolni, akkor webáruház pénztárában kérjük kiválasztani a legördülő listából az egészségpénztár nevét és megadni a tag nevét, valamint tagi azonosító számát. A megrendelőnek a küldeményünkbe található számlát az adott egészségpénztár felé kell továbbítania az elszámoláshoz.

Amennyiben szükséges, a megrendeléséhez más egyéb fontos megjegyzést is fűzhet.

Minden beérkezett megrendelésről azonnal e-mail-es formában visszaigazolást küldünk, amellyel jelezzük megrendelőink felé, hogy fogadtuk a megrendelést. Kérjük, ügyeljen a megadott adatok pontosságára, hiszen azok alapján történik a kapcsolatfelvétel, a számlázás, illetve kiszállítás. Amennyiben későbbi időpontban kéri a megrendelésének kiszállítását vagy egyéb speciális kérése van, akkor javasoljuk, hogy munkaidőben telefonon jelezze a megrendelés leadásakor ügyfélszolgálatunknak. Jelezheti kéréseit a webáruházban az online rendelés leadásakor a MEGJEGYZÉS részben is.

Ritkán előfordulhat, hogy az e-mailben történő visszaigazolás nem érkezik meg. Ennek a leggyakoribb okai:

  • rosszul megadott e-mail cím
  • betelt az Ön postafiókjához tartozó tárhely
  • a levelező rendszer a visszaigazolást tévedésből a spamek közé teszi.

Amennyiben 1 órán belül nem kapja meg a visszaigazolást a megrendeléséről és ellenőrizte a fenti hibákat, kérjük, a problémát jelezze telefonon vagy e-mail-en.

A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra (pl. megrendelés visszaigazolása).

Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítésre kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor. A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén a teljes összeg visszautalásra kerül az összeget küldő részére.

A szerződés tárgyának lényeges tulajdonságai

Az adott tesztek megrendelésének időpontja az az időpont, amikor megrendelését az áruházon keresztül eljuttatja a szolgáltatóhoz (Sunmed Kft.). A megrendelés akkor lép életbe, ha online megrendelését e-mail-ben visszaigazoljuk.

A „Kapcsolatfelvétel” vagy „Kapcsolat” menüpontban megtalálja elérhetőségi adatainkat. Ezen elérhetőségeken (vagy e-mail-en: info@beldaganatszures.hu) jelezheti kifogását vagy kérhet információt valamely termékről vagy megrendelésről.

A szolgáltató és a vásárló között létrejött elektronikus szerződés nem tekinthető írásba foglalt szerződésnek, így az nem kerül iktatásra, és későbbiekben papír alapon nem hozzáférhető. Magatartási kódexre nem utal.

Felhívjuk figyelmét, hogy az esetleges elírásokért, téves adatokért semmilyen felelősséget nem vállalunk! A termékoldalakon található termék leírások csak tájékoztató jellegűek, nem minden esetben tartalmaznak az adott termékről minden információt. A tesztek felhasználása előtt kérjük, olvassák el használati útmutatót!

A Sunmed Kft. elkötelezett a webáruházai szolgáltatásának minőségének a legmagasabb szinten tartása irányában, azonban a neotest.hu és www.beldaganatszures.hu webáruházakhoz történő csatlakozásból és a weboldalak használatából eredő esetleges károkért semmilyen felelősséget nem vállal.

A webáruházak üzemeltetője fenntartja magának a jogot az ÁSZF bármikori megváltoztatására. Az üzemeltető magára nézve kötelezőnek ismeri el jelen jogi közlemény tartalmát. Amennyiben olyan kérdése lenne, amely jelen feltételek nem egyértelműek, kérjük, írja meg nekünk és kollégánk megválaszolja kérdését.

Amennyiben a Szolgáltató minden gondossága ellenére hibás ár kerül a Weboldal felületére, különös tekintettel a nyilvánvalóan téves, pl. a termék közismert, általánosan elfogadott vagy becsült árától jelentősen eltérő, esetleg rendszerhiba miatt megjelenő “0” Ft-os vagy “1” Ft-os árra, akkor a Szolgáltató nem köteles a terméket hibás áron szállítani, hanem felajánlhatja a helyes áron történő szállítást, amelynek ismeretében az Ügyfél elállhat vásárlási szándékától.

  1. ADATBEVITELI HIBÁK JAVÍTÁSA

Az Ügyfélnek a rendelés bármely szakaszában és a megrendelés Szolgáltató részére való elküldéséig a Webáruházban bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „Törlés” feliratra kattintva).

  1. SZÁLLÍTÁSI ÉS FIZETÉSI FELTÉTELEK

Webáruházaink megrendeléseit a Magyar Posta (MPL) szállítja házhoz, a kézbesítés munkanapokon történik, 8-17 óra között. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon és utánvétes fizetési módot választott, tehát a postásnak kell kifizetnie a csomag árát, akkor érdemes szállítási címként a munkahelyi címet megadni vagy postapontra, postaautomatába kérni a kiszállítást.

A megrendelések leadása interneten, faxon időkorlát nélkül, telefonon munkaidőben történhet. A leadott megrendelések feldolgozása folyamatosan történik.

  • A leadott rendeléseket maximum 1-2 munkanapon belül postára adjuk
  • A Posta a csomag kétszeri kézbesítését kísérli meg. Az első sikertelen kézbesítés után a vevővel telefonon próbál egyeztetni a második kézbesítési kísérletről. Amennyiben a postás mégsem tudja személyesen átadni a küldeményt, egy hivatalos postai értesítést helyez el postaládájában, melyen fel van tüntetve a területileg illetékes postahivatal címe, ahol átveheti a küldeményt az értesítésen megjelölt idő-korláton belül (5 munkanap). Postahivatalban történő személyes átvétel esetén, kérjük, vigye magával személyi igazolványát és lakcímkártyáját! A határidő lejárta után a Magyar Posta visszaszállítja cégünknek a küldeményt.

Az utánvétes fizetést kérjük, hogy csak abban az esetben válassza, ha a csomagot kiszállításkor át tudja venni. A kiszállításig le nem mondott és át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a ki- és visszaszállítás díját (2.500.- Ft) a megrendelőnek kiszámlázzuk.

Házhozszállítás díja

  • 1600 Ft/csomag magyarországi szállítási címre (MPL küldemény)
  • Külföldi szállítási címre történő megrendelés esetén a Sunmed Kft. visszajelzi a megrendelőnek az aktuális szállítási díjat.
  • A házhozszállítás és csomagolás díja minden esetben külön kerül feltüntetésre a honlapon és a számlán, melytől a forgalmazó egyedi esetekben – pl. akciók keretein belül – eltekinthet vagy eltérhet.)

Fizetési módok

Online bankkártyás fizetés

Bankkártyás fizetésnél (OTP Mobil – SimplePay): a Megrendelő a birtokában lévő bankkártya segítségével, előreutalással teljesítheti a fizetési kötelezettségét. A MEGRENDELÉS gombra kattintva az oldal 3-5 másodperc után átirányítja a Megrendelőt az OTP Mobil fizető felületre, ahol megadhatja adatait és teljesítheti a fizetést. Megrendelő a MEGRENDELÉS gombra nyomva elfogadja, hogy a felhasználói adatbázisában tárolt alábbi személyes adatai átadásra kerüljenek az OTP Mobil Szolgáltató Kft. (1093 Budapest, Közraktár u 30-32.), mint adatkezelő részére. Az OTP Mobil adattovábítási nyilatkozata ITT tölthető le.

Átutalás

Ön Interneten, személyesen vagy telefonon a megszokott módon megbízást ad bankjának a vételár számlánkra történő átutalására.

  • Számlaszámunk: 11600006-00000000-26051635
  • Külföldi utaláshoz: BIC: GIBAHUHB    IBAN: HU20116000060000000026051635
  • Számlavezető bank: Erste Bank, 1138 Budapest, Népfürdő u. 24-26.
  • A számla tulajdonosa: Sunmed Kft.
  • Kérjük, a megrendelés azonosító számát tüntesse fel a közleményben!

Utánvételes fizetés

Utánvéttel történő készpénzes fizetés esetében a Vevő a kézbesítő postásnak készpénzben fizeti meg a termék vételárát és a szállítási költséget maximum bruttó 200.000.-Ft értékhatárig.

Megrendelő tudomásul veszi, hogy amennyiben a megrendelésben téves bankszámlaszámot ad meg az utánvételes eljárás keretében beszedett pénz utalásához, akkor a Szolgáltatót kizárólag a tekintetben terheli felelősség, hogy a beszedett összeget a megadott számlaszámra elutalja, viszont nem kötelessége és nem jogosult vizsgálni, hogy a bankszámla létező számla-e és kihez tartozik, illetve semmilyen felelősséget nem vállal arra vonatkozóan, ha az utalás a megadott bankszámlaszámra sikertelen. Az elutalt összeg Szolgáltatóhoz való visszajutása esetén a Szolgáltató a felelős őrzés szabályai szerint köteles az utánvételesen beszedett pénzt megőrizni.

Ügyfelek tudomásul veszik továbbá, hogy a Szolgáltatót semmilyen felelősség és kártérítési kötelezettség nem terheli azért, hogy ha a Megrendelő által megjelölt bankszámlára elutalt utánvételes eljárás keretében beszedett összeghez a bankszámla rendelkezésre jogosultja a bankszámlát érintő egyéb eljárás (pl. inkasszó) miatt nem tud hozzáférni.

Megrendelő tudomásul veszi és egyben jelen ÁSZF elfogadásával egyidejűleg kötelezettséget vállal arra, hogy amennyiben Szolgáltató a szolgáltatási szerződésben foglaltakat maradéktalanul teljesíti, azonban a Címzett az utánvétes csomag átvételét bármilyen okból (a csomag sérülésének kivételével) megtagadja, Megrendelő megfizeti a szolgáltató részére a csomag visszaküldésének díját.

  1. ELÁLLÁSI JOG

A megrendelt termék kézhez vételétől számított tizennégy (14) naptári napon belül a Vevőnek  joga van elállni vásárlási szándékától. Ebben az esetben a cég köteles a termékért kifizetett vételárat visszatéríteni a vásárlónak, legkésőbb az elállást, illetve a termék, az eredeti számla visszaszolgáltatását követő tizennégy napon belül. A termék és a számla visszajuttatásának költsége a vevőt terheli.

A Megrendelőnek, amennyiben fogyasztónak minősül, 14 munkanapig jogában áll a megkötött szerződéstől elállni, mely esetben köteles a megrendelt terméket a Szállító részére hiánytalanul visszaküldeni. A 17/1999. (II. 5.) Kormányrendelet – a távol lévők között kötött szerződésekről – értelmében a visszaküldés költségei a Megrendelőt terhelik. A Szállító köteles a tesztek ellenértékét a csomag kézhezvételétől számítva 30 napon belül visszajuttatni a Megrendelőnek.

Az elállásra nyitva álló 14 munkanapos határidő attól a naptól kezdődik, amikor a Megrendelő a csomagot átvette.

A Megrendelő viseli az elállási jog gyakorlása miatt, a termékek visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket, valamint a szállítások költségeit. A Szállító követelheti a csomagolás sérüléséből eredő kárának megtérítését a Vevőtől, aki köteles ez esetben helytállni a Szállító felé.

Az elállási jog gyakorlásának menete

A Sunmed Kft. rendelkezik Elállási/Felmondási nyilatkozattal, melyet a megrendelőinknek elállás/felmondás esetén elektronikusan elküldünk.

Postai levél útján történő elállásnál a levél postára adásának dátumát vesszük figyelembe a 14 naptári nap beszámításakor. A levelet lehetőleg ajánlott levélként adja fel, hogy egyértelműen bizonyítható legyen a feladás dátuma.

A megrendelt terméket juttassa vissza cégünk címére a kitöltött Elállási/Felmondási nyilatkozattal. A visszaküldéssel felmerülő postai költségek a vásárlót terhelik. A terméket ne utánvéttel küldje vissza! Az utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módunkban átvenni, annak visszajuttatásának költsége is vevőt terheli!

A webáruházainkban egészségügyi gyorsteszteket forgalmazunk. Higiéniai és minőség-biztosítási okokból nem áll módunkba cserélni az átvett egészségügyi gyorsteszteket!

A 213/2008. (VIII. 29.) a 17/1999. (II. 5.) és a 45/2014. kormányrendelet részletesen rögzíti az elállási jogokat. Fogyasztóvédelemmel kapcsolatos jogszabályokat, rendeleteket ahttp://www.ofe.hu/inet/ofe/hu/menu/ujjogi/law.html honlapcímen tekintheti meg

  1. SZAVATOSSÁG ÉS PANASZKEZELÉS

Az eladó szavatossági és jótállási felelősségére a Ptk.-ban, a 151/2003. (IX. 22.) korm. rendeletben, a 49/2003. (VII.30.) GKM rendeletben, a 72/2005. (IV. 21.) korm. rendeletben és a 45/2014. korm. rendeletben foglaltak az irányadók.

A vevőnek jogában áll panasszal élni, reklamálni, ha hibás a termék. Ilyen esetben haladéktalanul jelezze felénk kifogását. A Sunmed Kft. szavatosságot érintő vagy egyéb panasz esetén jegyzőkönyvet vesz fel, melyet az ügyvezetés minden esetben kivizsgál! Jogos minőségi kifogás esetén biztosítjuk a termék cseréjét. A nem rendeltetésszerű használatból eredő hibák esetén a szavatossági igény nem érvényesíthető.

Webáruházainkban olyan termékeket értékesítünk, amelyek I. osztályúak és rendelkeznek a kereskedelmi forgalomba hozatalhoz szükséges engedélyekkel.

neotest.hu és a www.beldaganatszures.hu webáruházak termékei a dobozokon feltüntetett szavatossági vagy laboratóriumi vizsgálatra történő mintabeküldési határidővel rendelkeznek. Annak lejárta után egyik forgalmazott termékünk esetében nem áll módunkban a termékeket visszavásárolni vagy a mintabeküldés után a laboratóriumi vizsgálatot elvégezni!

A tesztek alkalmazása előtt a páciensnek el kell olvasnia a használati útmutatót és annak tartalma szerint kell eljárnia.

A ScheBo Tumor M2-PK 2 az 1-ben enzimes béldaganatszűrő gyorsteszt, a ScheBo Pancreas Elastase 1 Reagenssel gyorsteszt és más „CSAK PROFESSZIONÁLIS FELHASZNÁLÁSRA!” jelzésű gyorsteszt alkalmazása előtt az egészségügyi dolgozónak el kell olvasnia a használati útmutatót és annak tartalma szerint kell eljárnia. E teszteket csak egészségügyi intézmény vagy egészségügyi szakdolgozó vásárolhatja.

Frissítve: 2018.05.24.

Leave a Comment